۱۶ تیر ۱۳۸۹، ۱۸:۲۶

با حضور شخصیتهای ملی؛

نخستین همایش ملی غدیرکشور فردا در اراک آغاز می شود

نخستین همایش ملی غدیرکشور فردا در اراک آغاز می شود

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان مرکزی از برگزاری نخستین همایش ملی غدیر کشور از فردا (پنجشنبه) به مدت دو روز و با حضور دهها شخصیت ملی و بین المللی در اراک خبر داد.

حچت الاسلام محمد هاشم مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر در اراک، با اشاره به اینکه این همایش کشوری در دو روز هفدهم و هجدهم تیرماه جاری در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری در اراک برگزار می شود افزود: مسوولان و اعضای بنیاد غدیر 14 استان کشور در این همایش حصور می یابند.

وی حضور از حجت الاسلام مرسلی مدیر عامل بنیاد غدیر کشور و دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در این همایش خبر داد و گفت: راه اندازی دفتر نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در اراک و خمین، مراسم جشن مبعث رسول گرامی اسلام (ص) و تشکیل سه گروه تخصصی را از برنامه های مختلف نخستین همایش ملی غدیر عنوان کرد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: سخنرانی دکتر ولایتی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک و سایر مسوولان بنیاد بین المللی غدیر در نماز جمعه شهرستانها ی مختلف و بازدید از بیت تاریخی امام راحل در خمین از دیگر برنامه های این همایش است.

وی افزود: این نشست با هدف تبیین و بررسی راهکارهای راهبردی توسعه و گسترش پیام جاودانه پیامبر اعظم (ص) در واقعه تاریخ ساز و ماندگار غدیر خم و اهمیت و جایگاه رفیع و والای ولایت فقیه برگزار می شود.

کد خبر 1114230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha